Hybrydowy BAIC BJ30e wyróżnia się oryginalnymi, nowoczesnymi i zdecydowanymi liniami nadwozia. Masywna sylwetka tego 4,7-metrowego SUV-a i efektowne dwukolorowe obręcze aluminiowe pozwalają wyróżnić się na tle średniej wielkości SUV-ów oraz crossoverów. Offroadowy styl oraz unikalna w kształcie pięcioelementowa osłona chłodnicy, to cechy wspólne rodziny samochodów BJ – uznawanej w wielu krajach azjatyckich za wzór w kategorii samochodów terenowych.
Inspiracją dla stworzenia nietuzinkowego modelu BJ30e było bogate terenowe dziedzictwo marki oraz wymagania współczesności. Inżynierowie BAIC postawili sobie za cel zaprojektowanie samochodu łączącego zalety typowe dla samochodu hybrydowego w połączeniu z terenowymi parametrami, umożliwiającymi poruszanie się z dala od asfaltu, Efektem tych prac jest wysoce zaawansowany technologicznie hybrydowy BAIC BJ30e.
Hybrydowy BAIC BJ30e wyróżnia się oryginalnymi, nowoczesnymi i zdecydowanymi liniami nadwozia. Masywna sylwetka tego 4,7-metrowego SUV-a i efektowne dwukolorowe obręcze aluminiowe pozwalają wyróżnić się na tle średniej wielkości SUV-ów oraz crossoverów. Offroadowy styl oraz unikalna w kształcie pięcioelementowa osłona chłodnicy, to cechy wspólne rodziny samochodów BJ – uznawanej w wielu krajach azjatyckich za wzór w kategorii samochodów terenowych.
Inspiracją dla stworzenia nietuzinkowego modelu BJ30e było bogate terenowe dziedzictwo marki oraz wymagania współczesności. Inżynierowie BAIC postawili sobie za cel zaprojektowanie samochodu łączącego zalety typowe dla samochodu hybrydowego w połączeniu z terenowymi parametrami, umożliwiającymi poruszanie się z dala od asfaltu, Efektem tych prac jest wysoce zaawansowany technologicznie hybrydowy BAIC BJ30e.
Zaawansowany technologicznie układ hybrydowy sprawdzi się w każdym scenariuszu podróży. Serce modelu BAIC BJ30e stanowią 1,5-litrowy silnik benzynowy A156T2H-H1 współpracujący z dwoma wydajnymi jednostkami elektrycznymi. Dopracowana technologia hybrydowa służy zwiększeniu wydajności i elastyczności samochodu, poprawie komfortu jazdy, obniżeniu kosztów eksploatacji oraz minimalizacji emisji CO2.
Silnik elektryczny, znajdujący się z przodu samochodu, generuje imponującą moc 130 kW i maksymalny moment obrotowy 315 Nm. Druga jednostka elektryczna, zamontowana przy tylnej osi, dostarcza 55 kW i moment obrotowy 135 Nm. Łączna moc silników, spalinowego i elektrycznych, modelu BJ30e to 408 KM, a moment obrotowy – 615 Nm! Moc systemowa jednostki hybrydowej wynosi imponujące 280 KM.
Podczas jazdy miejskiej i przy prędkościach do 70 km/h BAIC BJ30e może poruszać się w trybie elektrycznym, korzystając z energii zgromadzonej w akumulatorze trakcyjnym. Pasażerowie mogą wówczas cieszyć się komfortem akustycznym i innymi zaletami jazdy typowymi dla aut elektrycznych Doskonałe wyciszenie BJ30e zawdzięcza dodatkowo m.in. dźwiękochłonnym, podwójnym szybom oraz zastosowaniu mat dźwiękochłonnych o powierzchni 13 m2.
Energia elektryczna magazynowana jest w akumulatorze trakcyjnym o pojemności 1,67 kWh i gęstości energii 6500 W/kg umieszczonym bezpiecznie pod podłogą bagażnika. Niewielkie zużycie paliwa, ok. 6,45 l/100 km, sprawia, że na jednym tankowaniu możemy przejechać nawet 800 km. Zaawansowany system rekuperacji energii odzyskuje ją w trakcie hamowania samochodu lub zwalniania, ładując w tym momencie akumulator. Wpływa to korzystnie na zwiększenie wydajności jazdy, zwiększenie zasięgu i obniżenie zużycia paliwa.
Gdy w czasie jazdy nastąpi potrzeba doładowania akumulatora może włączyć się silnik spalinowy, który wytworzy energię potrzebną do jego doładowania. Jednocześnie silnik ten nie musi przenosić momentu obrotowego bezpośrednio na koła, czyli pełni rolę generatora prądu. Za proces napędzania kół odpowiadają w tym momencie silniki elektryczne. BAIC BJ30e pracuje wówczas jak hybryda szeregowa. W razie potrzeby bardziej dynamicznej jazdy silnik spalinowy i jednostki elektryczne mogą jednocześnie dostarczać moment obrotowy do napędu kół, zwiększając wyraźnie osiągi pojazdu.
Szczytowy moment obrotowy samochodu jest dostępny niemal natychmiast od naciśnięcia pedału gazu. W efekcie BAIC BJ30e z lekkością rozpędza się od 0 do 100 km/h w czasie zaledwie 6,9 sekundy, a pierwsze 50 km/h osiąga w 2,5 sekundy od startu. BAIC BJ30e może górować nad klasycznymi jednostkami benzynowymi sprawnością rozpędzania oraz wyjątkowym komfortem akustycznym, typowym dla aut elektrycznych.
Inżynierowie BAIC korzystają z bogatych, blisko 70-letnich doświadczeń w konstruowaniu samochodów prawdziwie terenowych, ale równocześnie doskonale rozumieją wyzwania i potrzeby współczesności tworząc serię innowacyjnych modeli. Znakomitym przykładem jest BAIC BJ30e, w którym zastosowano zaawansowany sterowany elektronicznie napęd na cztery koła.
Zależnie od sytuacji drogowej mamy możliwość praktycznie ciągłego rozdziału momentu obrotowego na oś przednią i tylną w proporcjach: 100% na przednią oś lub z rozdziałem 50% na 50% między przednią a tylną osią.
Zaletą elektronicznego sterowania napędem jest m.in. możliwość błyskawicznego przełączania między napędem na dwa koła i napędem na cztery koła. Proces ten trwa zaledwie 0,03 sekundy, jest on płynny i całkowicie nieodczuwalny dla kierowcy i pasażerów
W modelu BJ30e nie występują praktycznie opóźnienia w przekazywaniu momentu obrotowego na koła, typowe dla tradycyjnych napędów 4x4, w których jest on przekazywany poprzez ciężkie mechanizmy w postaci skrzyni biegów i wałów napędowych. Zaawansowany, sterowany elektronicznie napęd 4x4 wydatnie poziom bezpieczeństwa jazdy, poprawia trakcję oraz pewność i stabilność prowadzenia w zakrętach, zwłaszcza podczas jazdy po śliskiej lub sypkiej nawierzchni.
Inżynierowie BAIC korzystają z bogatych, blisko 70-letnich doświadczeń w konstruowaniu samochodów prawdziwie terenowych, ale równocześnie doskonale rozumieją wyzwania i potrzeby współczesności tworząc serię innowacyjnych modeli. Znakomitym przykładem jest BAIC BJ30e, w którym zastosowano zaawansowany sterowany elektronicznie napęd na cztery koła.
Zależnie od sytuacji drogowej mamy możliwość praktycznie ciągłego rozdziału momentu obrotowego na oś przednią i tylną w proporcjach: 100% na przednią oś lub z rozdziałem 50% na 50% między przednią a tylną osią.
Zaletą elektronicznego sterowania napędem jest m.in. możliwość błyskawicznego przełączania między napędem na dwa koła i napędem na cztery koła. Proces ten trwa zaledwie 0,03 sekundy, jest on płynny i całkowicie nieodczuwalny dla kierowcy i pasażerów
W modelu BJ30e nie występują praktycznie opóźnienia w przekazywaniu momentu obrotowego na koła, typowe dla tradycyjnych napędów 4x4, w których jest on przekazywany poprzez ciężkie mechanizmy w postaci skrzyni biegów i wałów napędowych. Zaawansowany, sterowany elektronicznie napęd 4x4 wydatnie poziom bezpieczeństwa jazdy, poprawia trakcję oraz pewność i stabilność prowadzenia w zakrętach, zwłaszcza podczas jazdy po śliskiej lub sypkiej nawierzchni.
O możliwościach terenowych modelu BJ30e świadczy nie tylko seryjny napęd na cztery koła. Prześwit modelu BJ30e przy pełnym obciążeniu wynosi aż 215 mm, a maksymalna głębokość brodzenia sięga 450 mm. Podczas jazdy po bezdrożach wsparciem mogą być oczekiwane wartości kąta natarcia, rampowego i zejścia, które wynoszą odpowiednio 25°, 21° oraz 30°.
Nadwozie samochodu zabezpieczono przed uszkodzeniami mechanicznymi odpornym na zarysowania tworzywem na progach i nadkolach. Nietuzinkowym detalem jest umieszczenie lampek pozycyjnych na nadkolach.
BJ30e jest gotowy na każdy scenariusz podróży. Dzięki inteligentnemu systemowi ATS (All-terrain system) mamy do dyspozycji specjalne tryby usprawniające jazdę po śniegu, błocie, piachu oraz unikatowy w segmencie tryb do przejazdu przeszkód wodnych. Do wyboru odpowiedniego trybu BJ30e wykorzystuje elektroniczny układ sterowania o dużej mocy obliczeniowej.
Na centralnym ekranie możemy śledzić parametry jazdy po bezdrożach, m.in. kąt nachylenia pojazdu, wysokość n.p.m., ciśnienie atmosferyczne a także informację o głębokości wody, w której porusza się samochód. W czasie zjazdu ze wzniesienia nieoceniony może się okazać asystent zjazdu, który pozwoli utrzymać wybraną, bezpieczną prędkość, bez konieczności hamowania lub przyspieszania.
O możliwościach terenowych modelu BJ30e świadczy nie tylko seryjny napęd na cztery koła. Prześwit modelu BJ30e przy pełnym obciążeniu wynosi aż 215 mm, a maksymalna głębokość brodzenia sięga 450 mm. Podczas jazdy po bezdrożach wsparciem mogą być oczekiwane wartości kąta natarcia, rampowego i zejścia, które wynoszą odpowiednio 25°, 21° oraz 30°.
Nadwozie samochodu zabezpieczono przed uszkodzeniami mechanicznymi odpornym na zarysowania tworzywem na progach i nadkolach. Nietuzinkowym detalem jest umieszczenie lampek pozycyjnych na nadkolach.
BJ30e jest gotowy na każdy scenariusz podróży. Dzięki inteligentnemu systemowi ATS (All-terrain system) mamy do dyspozycji specjalne tryby usprawniające jazdę po śniegu, błocie, piachu oraz unikatowy w segmencie tryb do przejazdu przeszkód wodnych. Do wyboru odpowiedniego trybu BJ30e wykorzystuje elektroniczny układ sterowania o dużej mocy obliczeniowej.
Na centralnym ekranie możemy śledzić parametry jazdy po bezdrożach, m.in. kąt nachylenia pojazdu, wysokość n.p.m., ciśnienie atmosferyczne a także informację o głębokości wody, w której porusza się samochód. W czasie zjazdu ze wzniesienia nieoceniony może się okazać asystent zjazdu, który pozwoli utrzymać wybraną, bezpieczną prędkość, bez konieczności hamowania lub przyspieszania.
Dobrane z wyczuciem i smakiem materiały oraz kolory zwiększają poczucie ekskluzywności. Dwa warianty kolorystyczne wnętrza do wyboru – Aurora forest lub Night realm – łączy subtelna elegancja oraz przemyślane i wysmakowane detale.
Olśniewające wyrafinowaniem podświetlenie ambiente w 64 kolorach, dodaje wnętrzu przytulności, elegancji i nowoczesnego, własnego charakteru. Kolorowe podświetlenie pełni rolę nie tylko estetyczną, ale również może wspierać pasażerów w sposób praktyczny. W interfejsie oświetlenia nastrojowego możemy dopasować różne funkcje do danej kolorystyki i sekwencji świetlnej.
W specjalnym zaprojektowanym, obszernym wnętrzu poczucie przestronności zwiększa dodatkowo elektrycznie sterowany panoramiczny szklany dach o powierzchni 1,05 m2. Dach zamknie się automatycznie w momencie gdy zacznie padać deszcz. Dzięki zamontowaniu wysokiej klasy nagłośnieniu z ośmioma głośnikami podróż może stać się jedynym w swoim rodzaju, pełnym przyjemności doświadczeniem.
Wygodne, elektrycznie sterowane fotele przednie, o szerokim zakresie regulacji, mogą być podgrzewane i wentylowane w trzech trybach intensywności. Docenimy elastyczne możliwości aranżacji przestrzeni. Przednie siedzenia i tylna kanapa, dzielona w proporcjach 60/40, mają możliwość regulacji kąta oparcia oraz składania, dzięki czemu możemy w prosty sposób uzyskać płaską powierzchnię wypoczynkową. Drzemka czy nocleg? W modelu BJ30e będzie to niezwykle komfortowe!
Dobrane z wyczuciem i smakiem materiały oraz kolory zwiększają poczucie ekskluzywności. Dwa warianty kolorystyczne wnętrza do wyboru – Aurora forest lub Night realm – łączy subtelna elegancja oraz przemyślane i wysmakowane detale.
Olśniewające wyrafinowaniem podświetlenie ambiente w 64 kolorach, dodaje wnętrzu przytulności, elegancji i nowoczesnego, własnego charakteru. Kolorowe podświetlenie pełni rolę nie tylko estetyczną, ale również może wspierać pasażerów w sposób praktyczny. W interfejsie oświetlenia nastrojowego możemy dopasować różne funkcje do danej kolorystyki i sekwencji świetlnej.
W specjalnym zaprojektowanym, obszernym wnętrzu poczucie przestronności zwiększa dodatkowo elektrycznie sterowany panoramiczny szklany dach o powierzchni 1,05 m2. Dach zamknie się automatycznie w momencie gdy zacznie padać deszcz. Dzięki zamontowaniu wysokiej klasy nagłośnieniu z ośmioma głośnikami podróż może stać się jedynym w swoim rodzaju, pełnym przyjemności doświadczeniem.
Wygodne, elektrycznie sterowane fotele przednie, o szerokim zakresie regulacji, mogą być podgrzewane i wentylowane w trzech trybach intensywności. Docenimy elastyczne możliwości aranżacji przestrzeni. Przednie siedzenia i tylna kanapa, dzielona w proporcjach 60/40, mają możliwość regulacji kąta oparcia oraz składania, dzięki czemu możemy w prosty sposób uzyskać płaską powierzchnię wypoczynkową. Drzemka czy nocleg? W modelu BJ30e będzie to niezwykle komfortowe!
Najnowszy model BAIC BJ30e doskonale współgra ze światem cyfryzacji i rozrywki, do którego przenoszą nas okazałe i szybkie ekrany multimedialne o przekątnej 14,6-cala – na środkowej konsoli oraz 10,25-cali – osadzony za kierownicą.
W praktycznych samochodach SUV liczą się detale. Oprócz obecności wielu zmyślnych schowków użytkownicy docenią m.in. dostępność portów USB-A i USB-C z przodu i z tyłu, gniazda 12V , 230V oraz mocnej ładowarki indukcyjnej o mocy 50 W (10A).
Dostęp do obszernego bagażnika możemy uzyskać dzięki elektrycznie otwieranej tylnej klapie, którą wyposażono w funkcję regulacji kąta otwarcia. Bagażnik modelu BJ30e, po złożeniu oparć drugiego rzędu, może mieć całkowicie płaską podłogę o długości 190 cm i pojemność nawet 1496 litrów. Funkcjonalność bagażnika wydatnie podnoszą zamontowane na jego boku gniazdko 230V o mocy 150 W oraz gniazdo 12V. Dodatkowe kotwy w bagażniku ułatwiają stabilizację i bezpieczny przewóz ładunków.
Najnowszy model BAIC BJ30e doskonale współgra ze światem cyfryzacji i rozrywki, do którego przenoszą nas okazałe i szybkie ekrany multimedialne o przekątnej 14,6-cala – na środkowej konsoli oraz 10,25-cali – osadzony za kierownicą.
W praktycznych samochodach SUV liczą się detale. Oprócz obecności wielu zmyślnych schowków użytkownicy docenią m.in. dostępność portów USB-A i USB-C z przodu i z tyłu, gniazda 12V , 230V oraz mocnej ładowarki indukcyjnej o mocy 50 W (10A).
Dostęp do obszernego bagażnika możemy uzyskać dzięki elektrycznie otwieranej tylnej klapie, którą wyposażono w funkcję regulacji kąta otwarcia. Bagażnik modelu BJ30e, po złożeniu oparć drugiego rzędu, może mieć całkowicie płaską podłogę o długości 190 cm i pojemność nawet 1496 litrów. Funkcjonalność bagażnika wydatnie podnoszą zamontowane na jego boku gniazdko 230V o mocy 150 W oraz gniazdo 12V. Dodatkowe kotwy w bagażniku ułatwiają stabilizację i bezpieczny przewóz ładunków.
Wysokiej jakości, przemyślane akcesoria BAIC mogą nadać modelowi BJ30e jeszcze bardziej bezkompromisowego stylu, a równocześnie poprawić i tak ponadprzeciętne walory praktyczne. Maksymalne obciążenie dachu może sięgać aż 300 kg, dzięki czemu swobodnie możemy na nim umieścić nawet okazały namiot turystyczny dla kilku pasażerów, do którego wygodnie wejdziemy przy wykorzystaniu akcesoryjnej gustownej drabiny.
Wysokiej jakości, przemyślane akcesoria BAIC mogą nadać modelowi BJ30e jeszcze bardziej bezkompromisowego stylu, a równocześnie poprawić i tak ponadprzeciętne walory praktyczne. Maksymalne obciążenie dachu może sięgać aż 300 kg, dzięki czemu swobodnie możemy na nim umieścić nawet okazały namiot turystyczny dla kilku pasażerów, do którego wygodnie wejdziemy przy wykorzystaniu akcesoryjnej gustownej drabiny.
Wysokiej jakości, przemyślane akcesoria BAIC mogą nadać modelowi BJ30e jeszcze bardziej bezkompromisowego stylu, a równocześnie poprawić i tak ponadprzeciętne walory praktyczne. Maksymalne obciążenie dachu może sięgać aż 300 kg, dzięki czemu swobodnie możemy na nim umieścić nawet okazały namiot turystyczny dla kilku pasażerów, do którego wygodnie wejdziemy przy wykorzystaniu akcesoryjnej gustownej drabiny.
Podczas pikniku zmyślnym udogodnieniem będzie standardowy w modelu BJ30e stolik kampingowy, o nośności 15 kg, zgrabnie wkomponowany w bagażnik. Gdzie zabierzecie Cię model BJ30e? Ograniczeniem jest tylko nasza wyobraźnia.
Wysokiej jakości, przemyślane akcesoria BAIC mogą nadać modelowi BJ30e jeszcze bardziej bezkompromisowego stylu, a równocześnie poprawić i tak ponadprzeciętne walory praktyczne. Maksymalne obciążenie dachu może sięgać aż 300 kg, dzięki czemu swobodnie możemy na nim umieścić nawet okazały namiot turystyczny dla kilku pasażerów, do którego wygodnie wejdziemy przy wykorzystaniu akcesoryjnej gustownej drabiny.
Wysokiej jakości, przemyślane akcesoria BAIC mogą nadać modelowi BJ30e jeszcze bardziej bezkompromisowego stylu, a równocześnie poprawić i tak ponadprzeciętne walory praktyczne. Maksymalne obciążenie dachu może sięgać aż 300 kg, dzięki czemu swobodnie możemy na nim umieścić nawet okazały namiot turystyczny dla kilku pasażerów, do którego wygodnie wejdziemy przy wykorzystaniu akcesoryjnej gustownej drabiny.
Wysokiej jakości, przemyślane akcesoria BAIC mogą nadać modelowi BJ30e jeszcze bardziej bezkompromisowego stylu, a równocześnie poprawić i tak ponadprzeciętne walory praktyczne. Maksymalne obciążenie dachu może sięgać aż 300 kg, dzięki czemu swobodnie możemy na nim umieścić nawet okazały namiot turystyczny dla kilku pasażerów, do którego wygodnie wejdziemy przy wykorzystaniu akcesoryjnej gustownej drabiny.
Podczas pikniku zmyślnym udogodnieniem będzie standardowy w modelu BJ30e stolik kampingowy, o nośności 15 kg, zgrabnie wkomponowany w bagażnik. Gdzie zabierzecie Cię model BJ30e? Ograniczeniem jest tylko nasza wyobraźnia.
W każdym momencie bezpieczną podróż kierowcy i pasażerów modelu BAIC BJ30e wspiera pięć kamer oraz osiem radarów, analizujących sytuację w promieniu nawet 200 metrów od samochodu. Codziennym wsparciem są m.in. adaptacyjny tempomat, systemy ostrzegania przed kolizją (FCW) i automatycznego hamowania (AEB), asystent utrzymania pasa ruchu (LKA) czy układ monitorujący i ostrzegający o obiektach w martwym polu (BSD).
Podczas podróży w korkach wsparciem dla kierowcy może się okazać asystent jazdy w korkach TJA. W manewrowaniu na parkingach wspomogą nas kamery, z których obraz 360 ° będzie wyświetlany na ekranie środkowej konsoli. Nieocenionym podczas manewrów miejskich może się okazać system wykrywający ruch poprzeczny podczas cofania (RCTA), inicjujący hamowanie w razie niebezpieczeństwa.
W każdym momencie bezpieczną podróż kierowcy i pasażerów modelu BAIC BJ30e wspiera pięć kamer oraz osiem radarów, analizujących sytuację w promieniu nawet 200 metrów od samochodu. Codziennym wsparciem są m.in. adaptacyjny tempomat, systemy ostrzegania przed kolizją (FCW) i automatycznego hamowania (AEB), asystent utrzymania pasa ruchu (LKA) czy układ monitorujący i ostrzegający o obiektach w martwym polu (BSD).
Podczas podróży w korkach wsparciem dla kierowcy może się okazać asystent jazdy w korkach TJA. W manewrowaniu na parkingach wspomogą nas kamery, z których obraz 360 ° będzie wyświetlany na ekranie środkowej konsoli. Nieocenionym podczas manewrów miejskich może się okazać system wykrywający ruch poprzeczny podczas cofania (RCTA), inicjujący hamowanie w razie niebezpieczeństwa.